Inzerce práce na plný úvazek

V okrese Pelhřimov a kategorii Vše/Plný úvazek je 7 inzerátů.

Technik pro instalace internetových přípojek

Nejdůležitější je péče o naše zákazníky. Aktuálně pracujeme na rozšíření našeho dynamického týmu techniků. Hledáme šikovné kolegy/kolegyně, kteří mají rádi rozmanitou práci, jsou proaktivní, komunikativní a jednají s úsměvem ve tváři. Vaší každodenní náplní dne bude instalace internetových přípojek (optické a bezdrátové sítě), případné provádění servisních úkonů u koncových zákazníků a vedení evidence či administrativy s tímto spojené. Na co se můžete těšit: • Smlouva na dobu neurčitou • Plný úvazek • Mladý přátelský kolektiv • Propracovaný systém prvotního zaškolení • Moderně vybavené kancelářské prostory • Zázemí stabilní a prosperující firmy • Slevy na nákup zboží z eshop.metropolitka.cz, služeb IPTV • Neomezené připojení k internetu od metropolitka.cz zdarma • Know-how a zkušenosti, které posunou Vaše CV na vyšší level • 3 dny sick days • Příspěvek na dopravu • Po zapracování pružná pracovní doba • Stravenkový paušál, káva na pracovišti zdarma Co od Vás očekáváme: • SŠ vzdělání ukončené Maturitní zkouškou • Řidičský průkaz sk. B • Příjemné, asertivní vystupování • Orientace v oblasti informačních technologií • Základní znalost elektrotechniky a elektroniky • Obsluhovat produkty MS Office • Spolupracovat s ostatními členy IT oddělení • Vést evidenci a administrativu spojenou s IT • Samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost • Pozitivní přístup k řešení problémů • Manuální zručnost Nástup možný ihned, příp. dohodou. Naše asistentka už se velice těší na Váš zaslaný životopis s Motivačním dopisem, aby Vás mohla zařadit do výběrového řízení a Vy získali možnost stát se součástí našeho týmu.

Martin Vašíček | 1.7.2021 | 33325

Odpovědět  

0,-

Technik pro instalace internetových přípojek

Instalační a servisní technik

Kvalita, invence, férový osobní přístup nebo třeba týmová spolupráce jsou jedny z hodnot, které má naše společnost SPACE COM spol. s r.o. v základním kamenu již od roku 2000. Orientujeme se na služby, jak pro korporátní, tak pro koncové zákazníky v oblastech IT, Internet a datové sítě, servis, kamerové a dohledové systémy, datové služby, servery a domény, EZS, pokladní systémy, SAT, TV a mnoho dalšího. Aktuálně pracujeme na rozšíření našeho dynamického týmu techniků. Hledáme šikovné kolegy/kolegyně, kteří mají rádi rozmanitou práci, jsou proaktivní, komunikativní a jednají s úsměvem ve tváři. Vaší každodenní náplní dne bude zavádění kompletních datových rozvodů nebo strukturované kabeláže, návrhy, instalace a servis systémů EZS, EPS, CCTV a dalších, konfigurace výpočetní a komunikační techniky, správa software atd. Na co se můžete těšit: • Smlouva na dobu neurčitou • Plný úvazek • Mladý přátelský kolektiv • Propracovaný systém prvotního zaškolení • Moderně vybavené kancelářské prostory • Zázemí stabilní a prosperující firmy • Slevy na nákup zboží z eshop.spacecom.cz, služeb IPTV • Neomezené připojení k internetu od metropolitka.cz zdarma • Know-how a zkušenosti, které posunou Vaše CV na vyšší level • 3 dny sick days • Příspěvek na dopravu • Po zapracování pružná pracovní doba • Stravenkový paušál, káva na pracovišti zdarma Co od Vás očekáváme: • SŠ vzdělání ukončené Maturitní zkouškou • Řidičský průkaz sk. B • Příjemné, asertivní vystupování • Orientace v oblasti informačních technologií • Znalost elektrotechniky a elektroniky • Instalovat a konfigurovat operační systémy MS Windows 10 • Instalovat a konfigurovat uživatelské aplikace • Řešit uživatelské požadavky a evidovat je • Obsluhovat produkty MS Office • Spolupracovat s ostatními členy IT oddělení • Vést evidenci a administrativu spojenou s IT • Samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost • Pozitivní přístup k řešení problémů Nástup možný ihned, příp. dohodou. Naše asistentka už se velice těší na Váš zaslaný životopis s Motivačním dopisem, aby Vás mohla zařadit do výběrového řízení a Vy získali možnost stát se součástí našeho týmu!

Martin Vašíček | 1.7.2021 | 33324

Odpovědět  

0,-

Instalační a servisní technik

Obchodní asistent/ka

Nejdůležitější je péče o naše zákazníky. Jsi nadšený, komunikativní a asertivní? Pak hledáme právě tebe! Právě rozšiřujeme náš pracovní tým a hledáme šikovné kolegyně/kolegy, kteří mají rádi rozmanitou práci, jsou proaktivní, komunikativní a jednají s úsměvem ve tváři. Vaší každodenní náplní dne bude komunikace s klienty, analýza potřeb zákazníka, poskytování aktuálních informací, doporučování vhodných produktů, cenová kalkulace, uzavírání smluv a administrativa spojená s chodem kanceláře. Komunikace a plánování v koordinaci s technickým oddělením. Na co se můžete těšit: • Mladý přátelský kolektiv • Moderně vybavené kancelářské prostory • Zázemí stabilní a prosperující firmy • Smlouva na dobu neurčitou • Know-how a zkušenosti, které posunou Vaše CV na vyšší level • 3 dny „sick days“ • Příspěvek na dopravu • Po zapracování pružná prac. doba, i možnost částečného řízeného home-office • Stravenkový paušál, káva na pracovišti zdarma • Pracovní doba: plný úvazek 8,5hod., resp. 42,5hod./týdně Co od Vás očekáváme: • SŠ vzdělání ukončené Maturitní zkouškou • Řidičský průkaz sk. B • Spolehlivost a samostatné rozhodování • Komunikativnost, pro-aktivní přístup, invenci • Optimalizaci prac. úkonů, vytváření vlastních prac. efektivních postupů • Péče o zákazníky, stanovení cenových nabídek • Zájem o IT technologie a marketing Zkušenosti s WORD, EXCEL, POHODA, OUTLOOK a prodejem IT technologií výhodou. Naše asistentka už se velice těší na Váš zaslaný životopis s Motivačním dopisem, aby Vás mohla zařadit do výběrového řízení a Vy získali možnost stát se součástí našeho týmu!

Martin Vašíček | 14.5.2021 | 32746

Odpovědět  

0,-

Obchodní asistent/ka

Konzultant/ka

Nejdůležitější je péče o naše zákazníky. Jsi nadšený, komunikativní a asertivní? Pak hledáme právě tebe! Právě rozšiřujeme náš pracovní tým a hledáme aktivní kolegy/kolegyně, kteří budou efektivně vyřizovat příchozí hovory a emaily s požadavky našich nových i stávajících zákazníků. Vaší každodenní náplní dne bude komunikace s klienty, kolegy, institucemi, analýza potřeb zákazníka, poskytování aktuálních informací, uzavírání smluv, příjem bezhotovostních i hotovostních plateb a administrativa spojená s chodem kanceláře. Na pozici Konzultanta poznáte svět telekomunikačních technologií. Na co se můžete těšit: • Smlouva na dobu neurčitou • Plný úvazek • Mladý přátelský kolektiv • Propracovaný systém prvotního zaškolení • Moderně vybavené kancelářské prostory • Zázemí stabilní a prosperující firmy • Slevy na nákup zboží z eshop.metropolitka.cz, služeb IPTV • Neomezené připojení k internetu od metropolitka.cz zdarma • Know-how a zkušenosti, které posunou Vaše CV na vyšší level • 3 dny „sick days“ • Příspěvek na dopravu • Po zapracování pružná prac. doba, i možnost částečného řízeného home-office • Stravenkový paušál, káva na pracovišti zdarma Co od Vás očekáváme: • SŠ vzdělání ukončené Maturitní zkouškou • Řidičský průkaz sk. B • Výborné komunikační schopnosti • Pro-zákaznický přístup • Mít chuť se učit a posouvat dál • Samostatné, analytické a systémové myšlení • Úsměv ve tváři  Předchozí zkušenosti s Word, Excel, Outlook, Pohoda a s péčí o zákazníky velikou výhodou. Naše asistentka už se velice těší na Váš zaslaný životopis s Motivačním dopisem, aby Vás mohla zařadit do výběrového řízení a Vy získali možnost stát se součástí našeho týmu!

Martin Vašíček | 14.5.2021 | 32745

Odpovědět  

0,-

Konzultant/ka

Administrativní pracovník/ce

Kvalita, invence, férový osobní přístup nebo třeba týmová spolupráce jsou jedny z hodnot, které má naše společnost SPACE COM spol. s r.o. v základním kamenu již od roku 2000. Orientujeme se na služby, jak pro korporátní, tak pro koncové zákazníky v oblastech IT, Internet a datové sítě, servis, kamerové a dohledové systémy, datové služby, servery a domény, EZS, pokladní systémy, SAT, TV a mnoho dalšího. Aktuálně pracujeme na rozšíření našeho dynamického týmu pro oblast administrativy. Hledáme šikovné kolegyně/kolegy, kteří mají rádi rozmanitou práci, jsou proaktivní, komunikativní a jednají s úsměvem ve tváři. Vaší každodenní náplní dne bude komunikace s kolegy, dodavateli, klienty, analýza potřeb zákazníka, poskytování aktuálních informací a administrativa spojená s chodem kanceláře. Na co se můžete těšit: • Smlouva na dobu neurčitou • Plný úvazek • Mladý přátelský kolektiv • Propracovaný systém prvotního zaškolení • Moderně vybavené kancelářské prostory • Zázemí stabilní a prosperující firmy • Slevy na nákup zboží z eshop.metropolitka.cz, služeb IPTV • Neomezené připojení k internetu od metropolitka.cz zdarma • Know-how a zkušenosti, které posunou Vaše CV na vyšší level • 3 dny „sick days“ • Příspěvek na dopravu • Po zapracování pružná prac. doba, i možnost částečného řízeného home-office • Stravenkový paušál, káva na pracovišti zdarma Co od Vás očekáváme: • SŠ vzdělání ukončené Maturitní zkouškou • Řidičský průkaz sk. B • Příjemné, asertivní vystupování • Samostatné, analytické a systémové myšlení • Mít chuť se učit a posouvat dál • Pracovní doba 2x týdně 7:30-16:30 hod., 3x týdně 7:30 – 15:30 hod. Předchozí zkušenosti s WORD, EXCEL, OUTLOOK, POHODA jsou výhodou. Nástup možný ihned, příp. dohodou. Naše asistentka už se velice těší na Váš zaslaný životopis s Motivačním dopisem, aby Vás mohla zařadit do výběrového řízení a Vy získali možnost stát se součástí našeho týmu!

Martin Vašíček | 14.5.2021 | 32730

Odpovědět  

0,-

Administrativní pracovník/ce

Administrativní pracovník/ce

Kvalita, invence, férový osobní přístup nebo třeba týmová spolupráce jsou jedny z hodnot, které má naše společnost SPACE COM spol. s r.o. v základním kamenu již od roku 2000. Orientujeme se na služby, jak pro korporátní, tak pro koncové zákazníky v oblastech IT, Internet a datové sítě, servis, kamerové a dohledové systémy, datové služby, servery a domény, EZS, pokladní systémy, SAT, TV a mnoho dalšího. Aktuálně pracujeme na rozšíření našeho dynamického týmu pro oblast administrativy. Hledáme šikovné kolegyně/kolegy, kteří mají rádi rozmanitou práci, jsou proaktivní, komunikativní a jednají s úsměvem ve tváři. Vaší každodenní náplní dne bude komunikace s kolegy, dodavateli, klienty, analýza potřeb zákazníka, poskytování aktuálních informací a administrativa spojená s chodem kanceláře. Na co se můžete těšit: • Smlouva na dobu neurčitou • Plný úvazek • Mladý přátelský kolektiv • Propracovaný systém prvotního zaškolení • Moderně vybavené kancelářské prostory • Zázemí stabilní a prosperující firmy • Slevy na nákup zboží z eshop.metropolitka.cz, služeb IPTV • Neomezené připojení k internetu od metropolitka.cz zdarma • Know-how a zkušenosti, které posunou Vaše CV na vyšší level • 3 dny „sick days“ • Příspěvek na dopravu • Po zapracování pružná prac. doba, i možnost částečného řízeného home-office • Stravenkový paušál, káva na pracovišti zdarma Co od Vás očekáváme: • SŠ vzdělání ukončené Maturitní zkouškou • Řidičský průkaz sk. B • Příjemné, asertivní vystupování • Samostatné, analytické a systémové myšlení • Mít chuť se učit a posouvat dál • Pracovní doba 2x týdně 7:30-16:30 hod., 3x týdně 7:30 – 15:30 hod. Předchozí zkušenosti s WORD, EXCEL, OUTLOOK, POHODA jsou výhodou. Nástup možný ihned, příp. dohodou. Naše asistentka už se velice těší na Váš zaslaný životopis s Motivačním dopisem, aby Vás mohla zařadit do výběrového řízení a Vy získali možnost stát se součástí našeho týmu!

14.5.2021 | 32729

Odpovědět  

0,-

Administrativní pracovník/ce

Svářeč EN nebo ZK - metoda 141 (nerez), HPP nebo ŽL

Hledáme zaměstnance / živnostníky na pozici SVÁŘEČ se znalostí metody TIG (nerez). Požadujeme - vzdělání: min. SOU - PLATNÉ svářečské oprávnění EN 287-1 141 nebo ZK 141 (možnost kombinace se ZK 135 a 136) - souvislou praxi v oboru minimálně 5 let - praxi se svařováním nerezových materiálů (nejlépe zařízení do potravinářského průmyslu) - praxi se zakázkovou výrobou a kompletací výrobku, se svařováním plechů do šířky 10 - perfektní znalost čtení výkresové dokumentace - ochota pracovat přesčas, 12-ti hodinové směny - ochota absolvovat vstupní zkoušku (zkouška provedení svárů + znalosti čtení technické dokumentace) Náplň práce - svařování a kompletace dílů dle výkresové dokumentace Nabízíme - práci na ŽL - možnost práce přesčas - zajištěné ubytování na firemní ubytovně ZDARMA - závodní stravování - bezrizikové pracoviště - nástup: ihned Fakturační částky u ŽL: Hrazené ubytování + vlastní zdroj: 215,- / hod. Nehrazené ubytování + vlastní zdroj: 220,- / hod. Hrazené ubytování + bez zdroje: 200,- / hod. Nehrazené ubytování + bez zdroje: 205,- / hod.

Andrea Kasperová | 1.10.2013 | 14456

Odpovědět  

40 000,-

Svářeč EN nebo ZK - metoda 141 (nerez), HPP nebo ŽL