Inzerce práce na plný úvazek

V kraji Kraj Vysočina a kategorii Vše/Plný úvazek je 24 inzerátů.

Instruktor/manager lezeckého centra - animátor akcí

Co by jsi měl/a splňovat? jsi lezec tělem i duší, samostatnost a zodpovědnost jsou tvé silné vlastnosti, rád pracuješ s lidmi, údržba a péče o lezecké vybavení ti není cizí, administrativu, kontroly bezpečnosti a revize vybavení budeš mít plně pod kontrolou, máš chuť se stále učit novým dovednostem, dokážeš vést tým brigádníků Co nabízíme? dotované obědy, přátelský kolektiv, nástupní plat 28 000 Kč (hrubého) + bonusy po zapracování

Adéla Dorotková | 16.3.2022 | 35559

Odpovědět  

28 000,-

Instruktor/manager lezeckého centra - animátor akcí

Technik pro instalace internetových přípojek

Nejdůležitější je péče o naše zákazníky. Aktuálně pracujeme na rozšíření našeho dynamického týmu techniků. Hledáme šikovné kolegy/kolegyně, kteří mají rádi rozmanitou práci, jsou proaktivní, komunikativní a jednají s úsměvem ve tváři. Vaší každodenní náplní dne bude instalace internetových přípojek (optické a bezdrátové sítě), případné provádění servisních úkonů u koncových zákazníků a vedení evidence či administrativy s tímto spojené. Na co se můžete těšit: • Smlouva na dobu neurčitou • Plný úvazek • Mladý přátelský kolektiv • Propracovaný systém prvotního zaškolení • Moderně vybavené kancelářské prostory • Zázemí stabilní a prosperující firmy • Slevy na nákup zboží z eshop.metropolitka.cz, služeb IPTV • Neomezené připojení k internetu od metropolitka.cz zdarma • Know-how a zkušenosti, které posunou Vaše CV na vyšší level • 3 dny sick days • Příspěvek na dopravu • Po zapracování pružná pracovní doba • Stravenkový paušál, káva na pracovišti zdarma Co od Vás očekáváme: • SŠ vzdělání ukončené Maturitní zkouškou • Řidičský průkaz sk. B • Příjemné, asertivní vystupování • Orientace v oblasti informačních technologií • Základní znalost elektrotechniky a elektroniky • Obsluhovat produkty MS Office • Spolupracovat s ostatními členy IT oddělení • Vést evidenci a administrativu spojenou s IT • Samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost • Pozitivní přístup k řešení problémů • Manuální zručnost Nástup možný ihned, příp. dohodou. Naše asistentka už se velice těší na Váš zaslaný životopis s Motivačním dopisem, aby Vás mohla zařadit do výběrového řízení a Vy získali možnost stát se součástí našeho týmu.

Martin Vašíček | 1.7.2021 | 33325

Odpovědět  

0,-

Technik pro instalace internetových přípojek

Instalační a servisní technik

Kvalita, invence, férový osobní přístup nebo třeba týmová spolupráce jsou jedny z hodnot, které má naše společnost SPACE COM spol. s r.o. v základním kamenu již od roku 2000. Orientujeme se na služby, jak pro korporátní, tak pro koncové zákazníky v oblastech IT, Internet a datové sítě, servis, kamerové a dohledové systémy, datové služby, servery a domény, EZS, pokladní systémy, SAT, TV a mnoho dalšího. Aktuálně pracujeme na rozšíření našeho dynamického týmu techniků. Hledáme šikovné kolegy/kolegyně, kteří mají rádi rozmanitou práci, jsou proaktivní, komunikativní a jednají s úsměvem ve tváři. Vaší každodenní náplní dne bude zavádění kompletních datových rozvodů nebo strukturované kabeláže, návrhy, instalace a servis systémů EZS, EPS, CCTV a dalších, konfigurace výpočetní a komunikační techniky, správa software atd. Na co se můžete těšit: • Smlouva na dobu neurčitou • Plný úvazek • Mladý přátelský kolektiv • Propracovaný systém prvotního zaškolení • Moderně vybavené kancelářské prostory • Zázemí stabilní a prosperující firmy • Slevy na nákup zboží z eshop.spacecom.cz, služeb IPTV • Neomezené připojení k internetu od metropolitka.cz zdarma • Know-how a zkušenosti, které posunou Vaše CV na vyšší level • 3 dny sick days • Příspěvek na dopravu • Po zapracování pružná pracovní doba • Stravenkový paušál, káva na pracovišti zdarma Co od Vás očekáváme: • SŠ vzdělání ukončené Maturitní zkouškou • Řidičský průkaz sk. B • Příjemné, asertivní vystupování • Orientace v oblasti informačních technologií • Znalost elektrotechniky a elektroniky • Instalovat a konfigurovat operační systémy MS Windows 10 • Instalovat a konfigurovat uživatelské aplikace • Řešit uživatelské požadavky a evidovat je • Obsluhovat produkty MS Office • Spolupracovat s ostatními členy IT oddělení • Vést evidenci a administrativu spojenou s IT • Samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost • Pozitivní přístup k řešení problémů Nástup možný ihned, příp. dohodou. Naše asistentka už se velice těší na Váš zaslaný životopis s Motivačním dopisem, aby Vás mohla zařadit do výběrového řízení a Vy získali možnost stát se součástí našeho týmu!

Martin Vašíček | 1.7.2021 | 33324

Odpovědět  

0,-

Instalační a servisní technik

Obchodní asistent/ka

Nejdůležitější je péče o naše zákazníky. Jsi nadšený, komunikativní a asertivní? Pak hledáme právě tebe! Právě rozšiřujeme náš pracovní tým a hledáme šikovné kolegyně/kolegy, kteří mají rádi rozmanitou práci, jsou proaktivní, komunikativní a jednají s úsměvem ve tváři. Vaší každodenní náplní dne bude komunikace s klienty, analýza potřeb zákazníka, poskytování aktuálních informací, doporučování vhodných produktů, cenová kalkulace, uzavírání smluv a administrativa spojená s chodem kanceláře. Komunikace a plánování v koordinaci s technickým oddělením. Na co se můžete těšit: • Mladý přátelský kolektiv • Moderně vybavené kancelářské prostory • Zázemí stabilní a prosperující firmy • Smlouva na dobu neurčitou • Know-how a zkušenosti, které posunou Vaše CV na vyšší level • 3 dny „sick days“ • Příspěvek na dopravu • Po zapracování pružná prac. doba, i možnost částečného řízeného home-office • Stravenkový paušál, káva na pracovišti zdarma • Pracovní doba: plný úvazek 8,5hod., resp. 42,5hod./týdně Co od Vás očekáváme: • SŠ vzdělání ukončené Maturitní zkouškou • Řidičský průkaz sk. B • Spolehlivost a samostatné rozhodování • Komunikativnost, pro-aktivní přístup, invenci • Optimalizaci prac. úkonů, vytváření vlastních prac. efektivních postupů • Péče o zákazníky, stanovení cenových nabídek • Zájem o IT technologie a marketing Zkušenosti s WORD, EXCEL, POHODA, OUTLOOK a prodejem IT technologií výhodou. Naše asistentka už se velice těší na Váš zaslaný životopis s Motivačním dopisem, aby Vás mohla zařadit do výběrového řízení a Vy získali možnost stát se součástí našeho týmu!

Martin Vašíček | 14.5.2021 | 32746

Odpovědět  

0,-

Obchodní asistent/ka

Konzultant/ka

Nejdůležitější je péče o naše zákazníky. Jsi nadšený, komunikativní a asertivní? Pak hledáme právě tebe! Právě rozšiřujeme náš pracovní tým a hledáme aktivní kolegy/kolegyně, kteří budou efektivně vyřizovat příchozí hovory a emaily s požadavky našich nových i stávajících zákazníků. Vaší každodenní náplní dne bude komunikace s klienty, kolegy, institucemi, analýza potřeb zákazníka, poskytování aktuálních informací, uzavírání smluv, příjem bezhotovostních i hotovostních plateb a administrativa spojená s chodem kanceláře. Na pozici Konzultanta poznáte svět telekomunikačních technologií. Na co se můžete těšit: • Smlouva na dobu neurčitou • Plný úvazek • Mladý přátelský kolektiv • Propracovaný systém prvotního zaškolení • Moderně vybavené kancelářské prostory • Zázemí stabilní a prosperující firmy • Slevy na nákup zboží z eshop.metropolitka.cz, služeb IPTV • Neomezené připojení k internetu od metropolitka.cz zdarma • Know-how a zkušenosti, které posunou Vaše CV na vyšší level • 3 dny „sick days“ • Příspěvek na dopravu • Po zapracování pružná prac. doba, i možnost částečného řízeného home-office • Stravenkový paušál, káva na pracovišti zdarma Co od Vás očekáváme: • SŠ vzdělání ukončené Maturitní zkouškou • Řidičský průkaz sk. B • Výborné komunikační schopnosti • Pro-zákaznický přístup • Mít chuť se učit a posouvat dál • Samostatné, analytické a systémové myšlení • Úsměv ve tváři  Předchozí zkušenosti s Word, Excel, Outlook, Pohoda a s péčí o zákazníky velikou výhodou. Naše asistentka už se velice těší na Váš zaslaný životopis s Motivačním dopisem, aby Vás mohla zařadit do výběrového řízení a Vy získali možnost stát se součástí našeho týmu!

Martin Vašíček | 14.5.2021 | 32745

Odpovědět  

0,-

Konzultant/ka

Administrativní pracovník/ce

Kvalita, invence, férový osobní přístup nebo třeba týmová spolupráce jsou jedny z hodnot, které má naše společnost SPACE COM spol. s r.o. v základním kamenu již od roku 2000. Orientujeme se na služby, jak pro korporátní, tak pro koncové zákazníky v oblastech IT, Internet a datové sítě, servis, kamerové a dohledové systémy, datové služby, servery a domény, EZS, pokladní systémy, SAT, TV a mnoho dalšího. Aktuálně pracujeme na rozšíření našeho dynamického týmu pro oblast administrativy. Hledáme šikovné kolegyně/kolegy, kteří mají rádi rozmanitou práci, jsou proaktivní, komunikativní a jednají s úsměvem ve tváři. Vaší každodenní náplní dne bude komunikace s kolegy, dodavateli, klienty, analýza potřeb zákazníka, poskytování aktuálních informací a administrativa spojená s chodem kanceláře. Na co se můžete těšit: • Smlouva na dobu neurčitou • Plný úvazek • Mladý přátelský kolektiv • Propracovaný systém prvotního zaškolení • Moderně vybavené kancelářské prostory • Zázemí stabilní a prosperující firmy • Slevy na nákup zboží z eshop.metropolitka.cz, služeb IPTV • Neomezené připojení k internetu od metropolitka.cz zdarma • Know-how a zkušenosti, které posunou Vaše CV na vyšší level • 3 dny „sick days“ • Příspěvek na dopravu • Po zapracování pružná prac. doba, i možnost částečného řízeného home-office • Stravenkový paušál, káva na pracovišti zdarma Co od Vás očekáváme: • SŠ vzdělání ukončené Maturitní zkouškou • Řidičský průkaz sk. B • Příjemné, asertivní vystupování • Samostatné, analytické a systémové myšlení • Mít chuť se učit a posouvat dál • Pracovní doba 2x týdně 7:30-16:30 hod., 3x týdně 7:30 – 15:30 hod. Předchozí zkušenosti s WORD, EXCEL, OUTLOOK, POHODA jsou výhodou. Nástup možný ihned, příp. dohodou. Naše asistentka už se velice těší na Váš zaslaný životopis s Motivačním dopisem, aby Vás mohla zařadit do výběrového řízení a Vy získali možnost stát se součástí našeho týmu!

Martin Vašíček | 14.5.2021 | 32730

Odpovědět  

0,-

Administrativní pracovník/ce

Administrativní pracovník/ce

Kvalita, invence, férový osobní přístup nebo třeba týmová spolupráce jsou jedny z hodnot, které má naše společnost SPACE COM spol. s r.o. v základním kamenu již od roku 2000. Orientujeme se na služby, jak pro korporátní, tak pro koncové zákazníky v oblastech IT, Internet a datové sítě, servis, kamerové a dohledové systémy, datové služby, servery a domény, EZS, pokladní systémy, SAT, TV a mnoho dalšího. Aktuálně pracujeme na rozšíření našeho dynamického týmu pro oblast administrativy. Hledáme šikovné kolegyně/kolegy, kteří mají rádi rozmanitou práci, jsou proaktivní, komunikativní a jednají s úsměvem ve tváři. Vaší každodenní náplní dne bude komunikace s kolegy, dodavateli, klienty, analýza potřeb zákazníka, poskytování aktuálních informací a administrativa spojená s chodem kanceláře. Na co se můžete těšit: • Smlouva na dobu neurčitou • Plný úvazek • Mladý přátelský kolektiv • Propracovaný systém prvotního zaškolení • Moderně vybavené kancelářské prostory • Zázemí stabilní a prosperující firmy • Slevy na nákup zboží z eshop.metropolitka.cz, služeb IPTV • Neomezené připojení k internetu od metropolitka.cz zdarma • Know-how a zkušenosti, které posunou Vaše CV na vyšší level • 3 dny „sick days“ • Příspěvek na dopravu • Po zapracování pružná prac. doba, i možnost částečného řízeného home-office • Stravenkový paušál, káva na pracovišti zdarma Co od Vás očekáváme: • SŠ vzdělání ukončené Maturitní zkouškou • Řidičský průkaz sk. B • Příjemné, asertivní vystupování • Samostatné, analytické a systémové myšlení • Mít chuť se učit a posouvat dál • Pracovní doba 2x týdně 7:30-16:30 hod., 3x týdně 7:30 – 15:30 hod. Předchozí zkušenosti s WORD, EXCEL, OUTLOOK, POHODA jsou výhodou. Nástup možný ihned, příp. dohodou. Naše asistentka už se velice těší na Váš zaslaný životopis s Motivačním dopisem, aby Vás mohla zařadit do výběrového řízení a Vy získali možnost stát se součástí našeho týmu!

14.5.2021 | 32729

Odpovědět  

0,-

Administrativní pracovník/ce

obchodní konzultant

Nezáleží nám na Tvé praxi, zkušenostech nebo vzdělání, stačí, abys měl chuť učit se novým věcem a pracovat na úspěšném projektu, ovládat komunikaci a být časově flexibilní(8,5 hod. denně v prac. dny) V případě zájmu zasílejte svá CV na crazyhorse10@email.cz Bližší info získáte na pohovoru, pokud si Vás vybereme. (Nejedná se o prodej)

Miroslav Pech | 19.11.2020 | 29717

Odpovědět  

0,-

obchodní konzultant

Kancelář v Jihlavě

Plazmovací centrum Jihlava hledá zájemce o spolupráci! Zajímáte se o alternativní medicínu, a chcete svůj zájem posunout na zcela novou úroveň? Pak hledáme právě Vás! Požadujeme: - komunikativní dovednosti a příjemné vystupování - zájem o alternativní medicínu - znalost práce na PC a správa webu - samostatnost - ochotu učit se novým věcem - čistý trestní rejstřík Nabízíme: - zázemí již zavedeného centra - vybavenou poradnu v centru Jihlavy - práci v hlavním či vedlejším pracovním poměru - finančně zajímavé ohodnocení - možnost pronajmu jedné místnosti Práce ve zdravotnictví a vlastní zkušenost s alternativní medicínou výhodou. Web: http://www.odkoven.cz

Josef Dvořák | 21.6.2016 | 19273

Odpovědět  

1,-

Kancelář v Jihlavě

Velmi dobře platíme!

Hledáme šikovného a pracovitého kolegu nebo kolegyni pro organizačně administrativní práci v kanceláři Jihlava. Předpoklady: zodpovědnost a pracovitost, chuť vydělat si peníze, přístup k internetu, zákl.znalost práce na PC - internet. Možno jako přivýdělek, IČO vítáno. Město: Jihlava, Polná, Luka nad Jihlavou, Dolní Cerekev, St.Říše ....

Jana Řádová | 8.12.2015 | 18305

Odpovědět  

1,-

Velmi dobře platíme!