Inzerce práce na plný úvazek

V kraji Hlavní město Praha a kategorii Vše/Plný úvazek je 143 inzerátů.

Chcete pracovat z pohodlí vašeho domova

Chcete pracovat z pohodlí vašeho domova a být svým vlastním šéfem. Začněte! www.pracedomu.net

10.5.2012 | 9987

Odpovědět  

0,-

Chcete pracovat z pohodlí vašeho domova

PRACOVNÍ PŘÍLEŽITOST–BUDUJI TÝM OBCHODNÍCH PORADCŮ

Chcete si určit pracovní dobu a výši příjmu? Přidejte se k týmu České pojišťovny! Jste komunikativní, ambiciózní, časově flexibilní a ochotná/ý se vzdělávat? Pak hledáme právě Vás! Pracovní náplň: - poradenství v oblasti pojištění a financí. - dlouhodobý servis pro stávající klienty. - aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí. Odměňování: - paušální odměny + provize. - motivační benefity (např.manažerský bonus atd.). Požadujeme: - SŠ vzdělání s maturitou. - čistý TR. - obchodního ducha. - základy práce s PC. Nabízíme: - maximální podporu na startu kariéry. - školení zdarma. - pro úspěšné příspěvek na notebook a tiskárnu. - fixní podporu v době adaptace až 85 000 Kč. - zázemí a široké portfolio produktů lídra trhu. - možný kariérní růst. Kancelář, školení, administrativa: Praha 5. Možnost výkonu práce: celá ČR. Nástup možný hned nebo dle dohody. Pracovní poměr: IČO se zaměstnaneckými rysy. Průměrný plat: 30 000 Kč. Těším se na Váš životopis, Eva Kroupová, eva.kroupova@ceskapojistovna.cz, tel: 737 842 054

Eva Kroupová | 30.7.2012 | 10697

Odpovědět  

30 000,-

PRACOVNÍ PŘÍLEŽITOST–BUDUJI TÝM OBCHODNÍCH PORADCŮ

Hypoteční poradce

Náplní práce: - jednání s klienty a externími partnery, uzavírání smluv, včetně celkové péče o obchodní případy. - akviziční činnost v oblasti získávání nových obchodů zaměřené na firemní i privátní klientelu, uzavírání nových obchodů a monitoring trhu. - poskytování odborné a metodické podpory, nabídka bankovních produktů a služeb. - zpracování podkladů, příprava úvěrových návrhů a aktivní komunikace s úvěrovými odd.bank. Požadujeme: - SŠ/VŠ vzdělání. - znalost bankovních produktů výhodou. - dobrá znalost práce na PC. - znalost AJ nebo RJ výhodou. - silná orientace na klienta, profesionální jednání, asertivita, samostatnost, obchodní a komunikační dovednosti. - samostatnost, pečlivost a spolehlivost. - schopnost se rychle učit novým věcem a reagovat na změny trhu. Nabízíme: - práci v mladém a příjemném kolektivu. - možnost seberealizace v dynamickém profesionálním prostředí. - spolupráci s významnými bankami, developery a realitními kancelářemi. - vysoce motivační provizní ohodnocení bez omezení. - obchodování na úrovni.

Radek Procyk | 30.8.2012 | 10964

Odpovědět  

40 000,-

Hypoteční poradce

Přijmu zaměstnance

Přijmu zaměstnance do úklidové firmy

Alena Hofmeisterová | 14.9.2012 | 11072

Odpovědět  

0,-

Přijmu zaměstnance

Pracovník zákaznického servisu

Společnost Bunzl CS, Radonice, Praha - východ, hledá do svého týmu Pracovníka zákaznického servisu / asistenta prodejního oddělení. Požadavky: znalost slovenského jazyka na úrovni rodilého mluvčího, praxe na obdobné pozici, znalost excelu na pokročilé uživatelské úrovni podmínkou. Další informace na webu: http://www.bunzlcs.cz/page/cz/7/volna-mista. V případě Vašeho zájmu nám prosím zašlete Váš strukturovaný životopis na e-mail :eurobal@email.cz

Kateřina Maříková | 17.10.2012 | 11393

Odpovědět  

0,-

Pracovník zákaznického servisu

Stock Controlling / Nákupčí

Společnost Bunzl CS, Radonice, Praha - východ, hledá do svého týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Stock Controlling / Nákupčí. Požadavky: min. 3 roky praxe v oblasti nákupu (oblast obalových materiálů výhodou), znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni, znalost němčiny výhodou, znalost excelu na pokročilé uživatelské úrovni podmínkou. Další informace na webu: http://www.bunzlcs.cz/page/cz/7/volna-mista. V případě Vašeho zájmu nám prosím zašlete Váš strukturovaný životopis na e-mail: jobsbunzl@email.cz.

Kateřina Maříková | 17.10.2012 | 11394

Odpovědět  

0,-

Stock Controlling / Nákupčí

Prodejní manažer

Společnost Bunzl CS, specializovaný distributor potravinářských obalů, nádobí na jednorázové použití, papírového programu, profesionálních čistících, hygienických a ochranných prostředků, hledá do svého týmu nového kolegu/kolegyni na pracovní pozici Prodejní manažer. Požadavky: Praxe z obchodní organizace, ideálně na podobné pozici či z podobného oboru činnosti, uživatelská znalost MS Office, řidičský průkaz skupiny B. Další informace na webu: http://www.bunzlcs.cz/page/cz/7/volna-mista. V případě Vašeho zájmu nám prosím zašlete Váš strukturovaný životopis na e-mail: eurobal@email.cz .

Kateřina Maříková | 17.10.2012 | 11395

Odpovědět  

0,-

Prodejní manažer

Asistent - referent obchodu a služeb

Čs. obchodní a zprostředkovatelská společnost hledá do kanceláře v Praze nového kolegu / kolegyni se zájmem o práci v oblasti obchodu a zprostředkování služeb pro klienty v oblasti vybavenosti, bydlení, cestování apod. Požadujeme komunikativní schopnosti, zájem o práci a seberealizaci, kreativitu a chuť učit se novým věcem. Nabízíme flexibilní pracovní dobu, práci formou home-office, zaškolení a zázemí stabilní a stále se rozvíjející společnosti, osobní a profesní růst. Příjem od 28.000,- Kč měsíčně. Náplň práce: aktualizace firemní databáze, telefonický kontakt s klienty, vyřizování zakázek, objednávek, práce s internetem. Pracovní pohovor po telefonické domluvě.

Pavel Černoch | 17.10.2012 | 11397

Odpovědět  

0,-

Asistent - referent obchodu a služeb

Nabízím práci

Hledám kuchařku/kuchaře pro závodní jídelnu v centru Prahy. Možné i pro vitálního důchodce.

David Štěpánský | 21.11.2012 | 11721

Odpovědět  

0,-

Nabízím práci

Přijmeme nové kolegy

Česká obchodní firma K.O.aS. přijme asistenta/ku pro vyřizování objednávek, kontakt s klienty,zprostředkování obchodních schůzek. Požadujeme komunikativnost, spolehlivost, samostatnost. Nabízíme firemní zázemí, kariérní postup a pružnou pracovní dobu. Plat 26tis Kč.měs. Tel. 608 929 573

Monika Černá | 6.12.2012 | 11872

Odpovědět  

0,-

Přijmeme nové kolegy